انا لله و انا الیه راجعون
سلام
متاسفانه با خبر شدم امروز پدر دوست عزیزمون ندا علی اسکندری به رحمت خدا رفتند...
ندا جان٬ خبردرگذشت پدر عزیزت چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور مینشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چارهای جز تسلیم و رضا نیست.
برای شما و خانواده محترمتان صبر و شکیبایی و برای آن عزیز در گذشته غفران و رحمت واسعه الهی را خواستارم .

ضمنا دوستان٬ خانواده ی ندا نیت کردند تا فردا (مراسم تشییع جنازه) برای آرامش شب اول قبر، یک دور قرآن رو ختم کنن. کسایی که دوست دارن تو این ختم شریک بشن تا فردا بنویسن چه جزء ای رو میخونن. از جزء ۱۹ به بعد مونده.
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و ششم مرداد ۱۳۹۱ ساعت 22:38 توسط مهری معرب
|
وبلاگ مهندسان جوان