من، از متولد 10 خرداد وبلاگ مهندسان جوان می نویسم... (2)
سلام
انشاالله که حال همتون خوب باشه...
یه مدیر هیچ وقت تولد همکاراشو یادش نمی ره. حتی اگه اون همکار معاونی باشه که خیلی کمتر از قبل به وبلاگ سر می زنه...
خانم معرب تولد تون رو از طریق این وبلاگ بهتون تبریک می گم. انشاالله ۱۱۹۹۹۹۹۹۹۹۹ سال عمر با عزت داشته باشین. چون یک سال از پست پارسال و آرزوی ۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰ سال عمر باعزت می گذره!!!

+ نوشته شده در پنجشنبه نهم خرداد ۱۳۹۲ ساعت 20:49 توسط حامد کریمی
|
وبلاگ مهندسان جوان