تولد تولد تولدت مبارک...
این چندمین تولد توست؟
و چندمین انبساط مجدد کائنات؟
این چندمین بارخلقت است؟
و چندمین انفجار سکوت؟
چندمین لبخند آفرینش؟
خورشید را چندمین بار است که میبینی؟
و پروانه ساعتها چندمین بار است که میچرخد؟
و ثانیه چندمین بار است که به احترام تو برمیخیزد؟
چندمین بار است که مجدداً نفس میکشی؟
چندمین دم!؟
چندمین آن!؟
آه که تو چقدر خوشبختی!
و جهان چه پرغوغاست...
سالروز تولدت مبارک آقای محمودی عزیز...امیدوارم همیشه در کنار خانواده شاد ، موفق و سلامت باشی...

+ نوشته شده در یکشنبه سی و یکم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 14:14 توسط ایمان امیری
|
وبلاگ مهندسان جوان