سلام به همه ی دوستان

امیدوارم حال همتون خوب باشه.

خیلی وقتی می شه که دست به کی بورد نشده بودم. به خاطر همین نه به دست خودم فشار میارم نه شما رو اذیت می کنم.

قبل از هر چیز تولد آقا محسن خسروی رو با ۴ روز تاخیر بهش تبریک می گم. البته من به محسن پیامک زدم و بهش تبریک گفتم. تولد خانم امیری رو هم به ایشون تبریک می گم.

از بحث شیرین تولد که بگذریم، به بحث شیرین تر دفاع از پایان نامه و این که چند ترمه ایم و چند ترمه اند و چند ترمه خواهند شد، می پردازیم.

حامد کریمی: اول از همه از خودم شروع می کنم. راسیتش من پایان نامم رو تمام و کمال نوشتم. الان هم بدجوری آماده ی دفاع هستم. از طرفی اساتید راهنمامم مشتاق بودن که من دفاع کنم. اما بنده به خاطر دلایلی که یکی از اون ها صدور گواهی اشتغال به تحصیل بود، حاضر نشدم دفاع کنم و این امر خطیر رو به ترم پنجم محول کردم.

ایمان امیری: قبل از این که از جناب آقای نایب السلطنه بنویسم، لازمه تساوی ۸۸۰۰۰ نفری در آزادی رو به ایشون تبریک عرض کنم. مقابل تیمی مثل اف سی سئول نتیجه ی خوبی رو کسب کردین.

امیری تو بحث دفاع، داستان پر پیچ و خم و جالبی داره. به خاطر همین همون طور که قول داده بودم روده درازی نمی کنم و تعاریف داستان رو به عهده ی خود ایمان می ذارم. فقط همین رو بگم که آقای امیری هم ۵ ترمه شدن!!!

مهدی سبزه میدانی: عالم گرایش طراحی فرایند هم علی رغم تمام تلاش و استعداد بالاش، ۵ ترمه شد!!! جالب این جاست که نامبرده تازه موضوع خودشو توی گروه به تصویب رسونده. ضمن تبریک به ایشون به خاطر ثبات پیدا کردن در انتخاب موضوع، براشون در تمام مراحل زندگی آرزوی موفقیت داریم.

چون خیلی وقتی می شه به وبلاگ سر نزدین، زیاد خستتون نکنم. شرح حال بقیه ی بچه ها بمونه برای پست های بعدی...