سلام

انشاالله که حال همتون خوب باشه

اول از همه فرا رسیدن عید قربان رو بهتون تبریک می گم. انشاالله که هر روزتون عید باشه...

شکر خدا، آقای سبزه میدانی هم به عنوان آخرین نفر از بچه ها که در ترم چهارم دفاع کردند، دفاع کردند. (من عاشق این جمله هایی هستم که می نویسم!!!)

از طرف تمامی بچه ها بهش تبریک می گیم و آرزوی این رو داریم که روزی دفاع دکتراشو ببینیم.